Wednesday, September 14, 2016

Kribisin selle paar päeva tagasi ja ootasin pilte.. Nüüdseks on mõnigi info muutunud, aga no tõesõna, ma ei viitsi uuesti seda kogu postitust läbi kerida ja neid "eile/homme" asju ära parandada. Updaten teile uuemat infot, kui aega saan!

*

Kuna mu tööaeg hakkab maha rahunema ja aega tekib juurde nagu muda, siis viskan ehk tihedamalt siia ka midagi kirja veel.

Eelmisel aastal olime me kõvad road-trip'pijad, sõitsime ilmatuma palju ringi ja nägime miljonit kohta. See aasta oleme me lihtsalt nii rotid, et ei saa endale midagi sellist nagu väga lubada. Aega lihtsalt pole! Ometigi marssisin ükspäev tööl bossi kontorisse sisse ja lajatasin välja selle, et mul on vaja ühte nädalavahetust vabaks ja kui neile ei sobi, lasku mind lahti. Nimelt märtsis, kui seal alustasin tööd, siis sellest ajast saadik olen ma täispikkuses päeva saanud Adamiga veeta täpselt... ühe päeva jagu. Okei, tegelt oli üks päev veel "koos", kui minul oli mega silmapõletik ja tööle ei läinud.. Ja üks päev oli veel, kui Adam oli siruli voodis oma meestekülmetusega.. Endalegi üllatuseks sain ma kohe kokkuleppele ja antigi mulle üks nädalavahetus vabaks!!! Millal viimati oli mul kaks päeva järjest vaba*? Töötasin ju muidu 6-10 päeva jutti, siis üks vaba päev (mis enamasti oli esmaspäev vms aga mitte nädalavahetus kui normaalsed inimesed said päriselt ka midagi planeerida).

*Vaba- nüüd on mul (koos selle nädalavahetusega) viis päeva jutti vaba! Midaaaaaaaaaa!?


Aga jah. Laupäeva hommikul tegime oma toimetused ära, panime Reubenile ja Pixlile loomaarsti ajad kirja.. Siin on muide ülitavaline, kui postkasti (st postipilust sisse) potsatab kiri mitte naisele ega mehele, vaid koerale!!!! Nii saigi Pix ükskord kirja, et tule 1-aastasele ülevaatlusele. Peen värk ma ütlen! Reuben aga läheb homme munalõikusele, ehk õigustab tema hüüdnimi Ruby lõpuks ära ka!
Tollest loomapoest/loomaarsti juurest välja jalutades avastasin ma enne ust, et Reuben on leidnud PALLI! Ostsin talle kunagi palli, mis on tal nüüd kinnisideeks ja ta reaalselt mängib sellega hommikust õhtuni. Ja tollest poest leidis ta samasuguse, keeldus lõpuks lahkumast kui palli kanda ei saa. Kuladi lapsed nahh!!!!

Kuna koerad on meie kodu üsna palju laastanud, siis teades et kuhugi pikemaks ajaks minnes peab laskma koertel end välja elada, et noh... laastamist vähem oleks. Naljakas on see, et me ei saa väga sõnu garden, park, ball ja walk kodus kasutada, sest nad satuvad liiga elevile ja kuidas sa siis koeri maha rahustad!? Ei, koerad ei ole koerad, nad on mu lapsed.  Ühesõnaga, me räägime siin ikka et "ma viin koerad p-a-r-k-i."
Reuben on megalt kasvanud (öeldi ju et spanjel-jackrussell aga kui Adami isa teatas, et ma võiks googeldada labradori-greyhoundi siis ma pidin kreepsu saama, sest noh.. pargis koguaeg kõik arvavad, et ta on labradori kutsikas..)





 No vaadake seda jooksvat venda.. :D 






Võtsime sihtkohaks Walton On the Naze, väikse mereäärse linnakese. Ütleme nii, et kõik mereäärsed linnad on kõik ühtemoodi- enamasti igas kohas on pikk kai(?), millel on siis nö kasiinolaadne meelelahutus, iga teine koht müüb kala ja friikaid, jäätiseputkasid on murdu ja suveniiripoekesed. Aga no kes ei riski, see šampust ei joo või mis...

Üks kõige levinum (ja kusjuures tüütum!) umbrohulane Inglismaal on põldmari. Lihtsalt ajab igast küljest end sisse ja võtab ikka jõhkralt võimust. Näete jah? See aasta on ikka megasaak, kui need ussilased enne võrku ei jõua tervele põõsale ümber süüa.






Kivide vahed on täidetud merekarpidega. 






Kuna ma olen harjunud igapäevaselt jäätist sööma ( :D :D :D ) siis eks ka vabal päeval tuleb üks whippy soetada. Seekord siis mustika kastmega..


Pühapäeva hommikuti käib Adam jalkat mängimas, seega oli minul aega vegeteerida.. St oma riietekappi koristada. Mingi aeg vaatasin kella ja mõtlesin õudusega, et mis mõttes on kell juba kaks ja ma polegi nagu midagi teinud?! Panime autole JÄLLE hääled sisse ja sõitsime teise linnakesse. Mereäärsesse muidugi. Ma tõesti ei tea, miks, sest noh, meri meid väga ei eruta sest elame meiegi ju 15min kaugusel merest ja ma ju TÖÖTAN igapäevaselt kohas, kus meri ongi mu ainus vaade põhimõtteliselt. DJ Triin ketras autos vanu häid 90ndate hitte ja poolteist tundi läks nagu naksti. Seekord jõudsime siis Herne Bay'sse. Bay'le? 

Ütle mulle, et sus ei ärganud see sisemine laps ja sa ütleksid ei sellisele asjandusele? Võtad oma põrandamati, ronid üles ja lased liugu?! 








No ja ... Kuna ma olen harjunud igapäevaselt jäätist sööma blablabla...




Minu valikuks jäi pistaatsia ja Bounty jäätis. Pooltel jäätistel polnud nimesidki, kuigi proovida oleks tahtnud kõiki!


Normaalsed koos


Jaurasime mis me jaurasime, DJ Triin oli taaskord platsis oma Spicegirlside ja Afromaniga .. Kumbki ei osanud arvata, et me istume järgmised kolm tundi ummikus ...

No comments:

Post a Comment