Tuesday, March 28, 2017

Kuna meie maja elanikud vaevlevad suuresti rutiini käes, siis üks hommik sõitis Adami vend Owen meile, et olla koertele seltsiks (kes muide vaevlevad mingi rumala rahutuse käes viimasel ajal..). Samal ajal pakkisime me koti, et sõita nädalavahetuseks lõunasse- Eastbourne'i .

Kaks tundi hiljem olime jõudnud Battle'sse, mis on üliarmas vana-inglise stiiliga linnake. Täpselt selline, kus kõik teavad kõiki. Kiirelt mainin ära, et enamus pilte on Adami tehtud, sest ta laenas töölt kaamera ja meil oli omavahel fotovõistlus. Küll aga andis minu kaamera mingiks ajaks otsad ja otsustas kõik fotod valgeks värvida, seega palusin ma Adamil jäädvustada nii palju kui oskas.. Ja seepärast teda ennast väga fotodel ei figureerinudki. 

Viskasime kodinad öömajja ja otsustasime ringi vaadata. Palju butiike ja teeruume. Lampi kõndis tänavalt läbi üks.. piison?






Seitsme miili kaugusel Battle'st, asub Hastings (kas Hastingsi lahing ütleb midagi teile? see ongi see koht..). Kuna mu lemmik "loodusnähtus" UK's on kaljud, siis ilmselgelt olen ma Adamit igale poole kaasa vedanud, et kaljusid näha. Sams Adam on see, kes paanitseb tõstukite ja mägiraudteede pärast.. Aga üles ma ta sain! :D






Fotovõistluse, mida ma enne põgusalt mainisin, jaoks oli vaja valida mõlemal oma lemmik pilt ja siis küsida nii paari inimese käest, et kumb on parem, mainimata et kumb on kumma foto. Veider tõsiasi oli see, et KÕIK naised (va mu ema, kes valis nii minu kui Adami oma.. otsustusvõimetud naised noh!) valisid minu fotod võitjaks, aga mehed valisid Adami. Nagu mis mõttes noh! Ilmselgelt minu oma on parem. :D
Samas mehed ei pidavatki sügavaid mõtteid mõistma, höhöö. 




Kuna praegu on igalpool lambad/talled ja muud koduloomad näha, siis minu kinnisideeks oli vähemalt ÜHTE looma paitada. Paraku polnud see minu päev, sest iga sammuga lähemale jõudes läksid ponid sammu kaugemale.


Järgmisel päeval otsustasime võtta suuna Doverisse, kus ülla-ülla meid uuesti kriidised kaljud ootasid. :D




Kuna Doveri kindlus on naeruväärselt kallis, st täiskasvanu pilet oli £20, siis mõtlesime, et kui kunagi rikkaks saame, tuleme uuesti. Seni kaua aga parkisime oma tagumikud maha mere ääres, et teha väike snäkk ja vahtida karvaseid lehmi.


Katse number 230475 katsuda looma. 
Muide, pange tähele mu kaunist roosat villast mantlit. Omal ajal skoorisin selle Haapsalu humanast 60 SENDI eest! 


Ja katse number 57943857.. 


Nope


Ma ei tea, mis looduslapseks ma hakanud olen, aga ma vist vahtisin seal jalutades rohkem maha, kui vaatasin kaunist vaadet kaugusesse. Nii palju ilusaid kive ja karpe! Hiljem istusin autosse kümme kilo raskema kotiga vist.. :D

Adami võidu pilt 
No mis mõttes see parem on kui minu papi pilt?


Kiviotsingul 


Adamil töö juures koguaeg lõõbitakse, et millal sa Triinu ometi ära võtad (lamp, aga.. kas Eestis on ka "seadus", et kihlasõrmus maksab mehe kolme kuu palga?). Aga jah.. siin vastus. Meri oli söönud rannakarbi sisse kaugu ja voila!





Geograafia huvilistele on see mega põnev koht just pinnase pärast. Mingi osa rannast on kaetud liivaga, siis jälle kivid ja teokarbid, siis täiesti puhas valge kriit (mis on nii kerge ja peal kõndides oli see niii-niii pehme!) ja siis mingid lambised mustad kivid..



Egas me rohkem väga ei seigelnudki, pidime kodu poole tagasi hakkama sõitma, kuna Owen oli hommikul üsna varakult koju tagasi läinud, kuna töökohustused ootasid. Samas meile oligi põhiline see, et oleks keegi, kes laseks koerad aeda ja ei pasandaks maja täis.
Veider on see, et pühapäeva hommikul alles voodis torisedes, et kui palav on, tundsin et ma PEAN uudiseid lugema. Ja kui ma DailyMail'i avasin, hüppasid ette uudised, et Islingtonis, põhja-Londonis, sõitis auto inimestele otsa, kes pubi ees oma jookidega õhtut nautisid. Kurb tõsiasi on see, et nii Owen kui ka Adami ülejäänud perekond elabki Islingtonis. Vaene Owen kes selles suunas sõitis. Kahtlustati ju terrorismi jälle...
Ah, pühapäev oli siin ka emadepäev ja andsin Owenile kaasa kommikarbi, et ta selle emale viiks. Eile saime sõnumi isalt, et "no kuulge, Krista pole üle aasta juba šokolaadi söönud". Oehhhhh..

Aga jah, jõudsime väsinult koju, koerad pissisid rõõmust püksid täis ja Reuben oli suurest stressist oma palli ära söönud loe: näris närimiskindla palli katki. Pix muidugi nutab siin viimased kaks päeva nii päeval kui öösel ja no ei oska lahendust leida sellele. Või põhjust. Kas ta kardab, et me jätame ta maha uuesti kaheks päevaks? Või igatseb ta Owenit, sest neil on mingi müstiline suhe?

Aga nautige kevadet! Missest et Eestisse tuleb kõik hilinemisega... spoiler alert: kevad on see aasta nii ilus! 


No comments:

Post a Comment