Thursday, May 14, 2015

Noh .. Minu suurejooneline uue blogi algus imes lurinal (totally sucks and slurps*) . Mus on mingi imelik tunne, sest peas tiksub, et seda jura saavad kõik lugeda. Noh, et avalik blogi. Ma pole harjunuuuuddd! Ilmselgelt see blogi pole saavutanud laia lugejaskonda ja Eesti suhtes on see justkui "üks nendest blogidest mis kohevarsti ära kustub", aga no on hoopis teine tunne ikka, kui kirjutada vanadesse headesse blogidesse, mis olid vaid teatud lugejatele. Mind näiteks pani korraks muretsema, kes on see salapärane S. kes mu blogi follow'ib. Ütleme nii, et neiud S'id on mind natuke muretsema pannud sest üks heiter just S'iga algas ju .. :D No teate küll, mu lemmiku lause omanik "sa oled kyll viimane inimene kelle.moodiollatahaks;)"
(*sucks and slurps- Adam tahtis eesti keelt õppida ükspäev.. No midagi nõmedat. Jõudsin siis väljendini "imeb lurinal" ülekantud tähenduses, kui ma lihtsalt ei suutnud talle selgeks teha, mida see tähendab. Britake tuli geniaalsusega välja, "totally sucks and slurps", mis kõlab mu meelest lahedamalt kui ükski teine väljend inglise keeles. :D Kui keegi nüüdki selle väljendi tähenduse Adamile selgeks teeks, oleks super.)

Kool on pooled närvid ära söönud, missest et käin seal kohal nagu kuuvarjutus. Samas pole minu süü, et õppevorm on nii kehvasti loodud. Nüüd vaatab kapilt meeletu to-do list vastu, et hakka või nutma. Samas kõik mu tegemised on ekstreemsema leveli võtnud- tehes täna tuši-jooniseid, ei viitsinud ma vannituppa minna, sest ilmselgelt kaheksa üleliigset sammu teha on liiga palju, ja kuna kõrval oli hommikune tass siis sündisidki tuši-piparmünditee joonised. Ega siin midagi raisata saa ju! 

Koolilood kedagi niikuinii ei koti.. Kompassi nalja ma olen vist juba rääkinud, mis ajab mind iga kord naerma kui sõna "kompass" kuulen? 
Ei no topelt ei kärise.. 

Kuna üks mu õppejõududest on mehhiklane ja suhtleb meiega inglise keeles, siis eks me kõik saame aru, et keelebarjäär on olemas ja sõnu on nii palju, mille tähendust ei tea. 
Ühel hetkel õppejõud siis küsis, et "Do you have your compasses with you?" . (compass-sirkel). Kursakaaslane, kellel oli sellest ainest kopp ees turtsus mul kõrval omaette "jaa tead mul kompass koguaeg kaasas!". 
Ilmselt üks nendest "ise teen nalja, ise naeran"-stiilis naljadest. :D 


Kuna mul on uus missioon kooli lõpuks oma külmkapp tühjaks süüa (mis tähendab seda, et külmkapi sisu saab kunagi uuendatud ja ei ole "ohhoo, kala aastast 2012"-stiilis avastusi ja tegelikult hoian ka raha kokku), siis tunnen mingit jõhkrat rõhumistunnet. No isud käivad kõige imelikemate asjade järgi ja igatsen asju mida ma varem ei igatsenud. Peast rase noh. Aga kindlameelne ja kangekaelne kah! 
Ega saa vanast tüütust teemast üle ega ümber- inglismaa toit. 
Ma pole elusees vist nii palju kala söönud kui nüüd viimase poole aastaga. Aga ma ei saa sinna parata, et ahjulõhe toob mulle mälestused tagasi. Siit ka retsept oppa-Triinu-style: 
Kuigi oma täisserviisis on kaheksa taldrikut, söön ma kõik oma toidud ikka kausist ja lusikaga. Ükskõik mis seal kausis ka poleks. Seega olen oma toidud mugandanud selliseks, et ei ole noaga möllamist ja ei pea vaatama, mida sa võtad. Seega kui kokku segada riis, ahjulõhe tükikesed, avokaadokuubikud/kurgikuubikud ja soja kaste siis see on justkui soe sushi! Ainult wassaabi on puudu! 
Samuti olen näost sisse ajanud ube tomatikastmes, pasta pesto seisab praegugi külmikus.. 

Unistasin umbes sada aastat inglismaa Heinzi tomatisupist. Jah, ma tean et see on täis süstitud suhkruid ja midaiganes. Aga see on lihtsalt jumalik! Ometigi Eesti kaubanduses seda pole saada. Tegin kord ise tomatitest suppi aga no ei. :( 

*

Ühel hetkel potsatas mu postkasti postiteatis. Ma pidin kreepsu saama, sest ma pidin sellele pakile ise postkontorisse järgi minema ja no .. piinlik, kui pead hakkama selgitama, et keegi proovis nii humoorikas olla ja panna inside-joke nimi sinna. Ja no tõesta, et Kebabs Nagel'it pole olemas.. 


Kujutage ette! Vaesele üliõpilasele saadeti abipakk kahe supiga!
Ausalt, see on nii lame aga see on nii.. ÄGE!


Minu pidupäeva söök.
Ma tahaks vägaväga teiega jagada seda maitseelamust, aga .. endalgi vähe.


Aga kuhu ma selle kõigega rihin .. 

Lood on sellised, et pärast esimest kooliaastat, kui tööd ja praktikad on tehtud, lendan ma ise juba 15.juunil tomatisupile järgi ja seda lausa umbes kaheks ja pooleks kuuks! 
Seega jah, mu elu ongi üks suur Inglismaa nüüdsest vist, keda need jutud ei koti, siis pole midagi teha. Au-pair'i karjäär on ilmselt läbi ja armsaid lapsesuu-nalju ei kuule aga samas suveks on plaanid ikka vägevad. :) 

**
Naised, kas keegi oskab soovitada, mismoodi ma oma juukseid peas kinni saan hoida? Minu mõistus enam ei võta. Tean, millest see tuleneb, aga mismoodi juuste väljalangemist peatada ei tea. Mingi võlušampoon? 

5 comments:

  1. Mul on endal ka probleem juuste väljalangemisega, viimasel ajal õnneks vähem. Kasutan placent activi tooteid, mis vähendavad juuste väljalangemist + panevad juuksed kasvama (Usun, et oled kuulnud ka ja siiamaani tundub, et toimivad). Väga hea on veel takjajuureõli mask, soojendad nt. mikrokas takjajuureõli ära, paned pähe ja siis tõmbad kilekoti pähe, et juuksed soojas püsiks ja hoiad umbes 30minutit peas. Pärast peab mitu korda korralikult pead loputama ja pesema, et õli juustest välja saada, aga see on seda väärt. Loodan, et oli abi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen sellest platsentakast kuulnud aga kasutamiseni pole jõudnud. Huvitav on ka see, et olen näinud palju seda müügifoorumites müügil kui kasutatud toode 'müün kuna mulle ei sobinud." . Pole küsinud et mis põhjusel siis.
      Takjajuureõli on mul olemas, soojendamise peale pole tulnud. Korra olen kasutanud, peale seda juuksed lõhnasid nagu oleks heina teinud. :D aga ei, võtan uuesti täna ette! Aitäh! :)

      Delete
  2. Riitsinusõli pidavat ka hea olema. Ise korra proovisin aga kuna pärast peab õli väljasaamiseks 100x pead pesema siis olen liiga laisk selle jaoks :P
    Tellisin ka http://aravon.ee/ epoest Placent active tooted. Tahtsin tegelikult vaid ripsmeseerumit aga kuna olid head pakkumised siis... Veel ei ole proovinud- kuu aja pärast saan uuesti kommenteerida :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Riitsinusõli on ka vist isegi kuskil olemas, aga pole selle peale tulnud jah. :D
      Eks õlidega ongi see, et no need ei tule maha. Tegin kunagi kookosõliga "juuksemaski" ja pesin seda nädal aega välja. Takjajuureõliga suht samamoodi. Mis selle riitsinusõliga teisitigi peaks siis olema? :D
      Peaks seda šampooni vist katsetama, kuigi hind on küll kirves..

      Delete
  3. Kui ripsmeseerumi kohta uurisin siis juhtusin ka shampooni ja balsami tagasiside peale. Osadel pidid need tooted juuksed väga kuivaks jätma. Samas neid juuksevedeliku ampulle soovitasid kõik.
    Kahjuks ka minul jätavad need tooted juuksed üsna kuivaks niiet natuke olen pettunud- lootsin ikka siidiseid mõnusaid juukseid aga veel alla ei anna :)

    ReplyDelete