Wednesday, June 24, 2015

Eelmise postituse parooli saab Fb's küsides oma nime alt. Vahel on lihtsalt asju, millest ei saa kuidagi avalikult kirjutada..

Mu esimene nädal on kuidagi.. "normaalne" olnud. Vana tuttav keskkond. 

Ok, tunnistan kohe alguses üles, et mu reis sai huvitava pöörde kui juba Keilas tahtis autos mu varbake tulla baleriinast suurt maailma avastama. Mõtlisin, et need £4 maksvad suskad ongi kuidagi kauaks (st kaheks aastaks) jäänud. Samas.. Kõik teavad kui palju ma shopata armastan, seega olekski justkui vabandus olemas. Jõudsin lennujaamas väravatest läbi kui mu varvas juba karjus liimist lahti tulnud kinga vahelt. Kirjutasin siis Adamile, et korjaku ta SportsDirectist enne tulekut paar musti tennised kaasa. 
Lennukilt maha tulles ja taaskord autosse istudes leidsin eest klassikalise chai latte, mis on juba traditsiooniks ja SD koti KAHE paari jalanõudega. Ma pidin krambid saama. Mees mõtleb et teeb midagi head ja toob topelt.. Aga nagu mehed ikka, ostlemine pole tugevaim külg.. Seega üks paar oli nr 6 nagu vaja, teine paar 9. :D 
Hiljem sai ümbervahetatud. 

Oleme käinud rannas jalutamas umbes sada korda, shopanud triljon korda ja naerukrampe pole enam ammu juba lugenud. See on minu puhul juba nii tüüpiline, et väljasapool kodu on tunne, et nonii, tahaks kirjutada. Aga reaalsus on see, et nii kui koju jõuan, tekib laibatunne ja tahaks vaid vedeleda ja TLC'd vaadata. Nagu.. päriselt. Ja seepärast asjad ununevad, mis on tegelikult väärt üleskirjutamist. 

Proovin oma mälu natuke taastada fotode põhjal, paraku on osad fotod ikka kaameras ja läpakat pole seega.. Mõni teine päev. (ha, juba jändan arvutiga, kus pole täpitähti ja proovin vaid ä'ga hakkama saada, mis on mul siin copy/paste nupu all :D praegu paar lauset juurde kirjutades nii siia-sinna proovin moodustada lauseid, kus pole vaja neid "tapitahti" .. seega excuse me, kui kuskil on kohmakas lause aga ma tegelt ka ei viitsi jaurata selle praeguse postitusega enam .. :D  )

Esimene päev on meil alati catch up'imise päev, kus me lihtsalt oleme ja harjume. Naljakas, et ikka   aasta pikkust tutvust oleme me endiselt kergelt närvis..
Kuna kõik teavad, kuidas naised reisivad, siis tuli meil teisel päeval võtta ette mitmetunnine shoping Ikeas. Mina, kes pole kunagi Soomeski käinud, olen ikka veel Ikeast vaimustuses. Lõpuks skoorisimegi £20 kummuti, kasvupotid ja lihapalle, mida ka järgmised kaks päeva sõime. 


Fookusest ei tasu rääkidagi. Proovin paremat kvaliteeti saavutada tulevikus..



Ma tean, et ma vaimustun tibatillukestest asjadest. Olin nii meelitatud, kui postkastist vaatas vastu selline paber, minu nimi lausa peale prinditud ja puha.. Tegemist siiski vaid uue telefonikaardiga.. :D


Niisama puhtast huvist istutasin ka taimekesed ära. Leidsin ka eestikeelse juhendi. Suva, et praegu pole ei märts ega september..


Ma olen vist ajast maha jäänud, aga ma pole elusees näinud, et seemnete panek nii lihtsaks on tehtud.


Kuna mulda jäi alles, ostsime poest kressiseemneid juurde, kuna inglased armastavad teadupärast kressi/muna saiu. Siis tekkis aga probleem, et KUHU see istuda.. Loova inimesena märkasin vaba Starbucksi kohvitopsi.. kuid selleks jäi mulda aga PUUDU .. Ja noh, ilmselt nagu naised ikka teevad, kamandavad nad mehed kaevama. Tänaseks on mullast pead väljapistnud vaid kressikesed ja armetu basiilikupoiss. 


Tescost ka veider leid .. Kes kurat paneb selliseid nimesid jäätisele?? Tegu siis plastikust koonusega, kus on vaniljemaitseline koorejäts vaarikamoosiga ja ALL OTSAS on mullinätsu pallike. Väga veider.. 



Kolmapäeval vurasime linnast välja, et "maailma avastada".. Paar parema kvaliteediga pilti kah :D




Reedel käisime väljas nagu noored inimesed ikka. Live bänd mängis ja oeh .. see inglaste olek .. mmmmm ... 




Paar Southend'i pilti ka.. 



Sain aru, et elu on raske ikka nende tapitahtedeta siin arvutis (va see ainus tapitaheke, mida ma siin usinalt kleebin.. Tuleb välja, et ä on tihedaim täpikas, sest muudest ma väga puudust ei ole osanud tunda..), aga miskipärast tahvelarvuti ei lase fotosid normaalselt panna .. Seega jah, ilmselt tulevad kirjutised-fotod eraldi, sest see mis siin praegu toimub on totaalne peavalu. 
Esimesed triinulikud ämbrid on ka otseloomulikult toimunud, summer job intervjuu ka tehtud .. Neist ehk hiljem. :)

No comments:

Post a Comment