Monday, June 29, 2015

Kuigi üsna suure ajast olen ma niisama vegeteerinud, kappe koristanud ja kanaleid tapnud, siis ikka ja jälle tuleb ette meie mini-väljasõite. Käisime üks päev Two Tree Island'il, mis on mede kodust 15min kaugusel. Polnud õrna aimugi, millega täpselt tegu on, aga ometigioli Southendi "vaatamisväärsuste" hulgas. Adam naeris küll, et mis kuradi saar see on kahe puuga (omaette pakkus talle ka nalja minu oskamatus öelda 'Two Tree' kui ikka ja jälle tuli välja "two-three island"). Samas on see siiani müsteerium, kust see nimi tuli, AGA seal olidki vaid põõsad tegelt.. Aga ei, tegu oli pigem põllulaadse kohaga, kuigi lampi sattusime linnuvaatlus majakesse, mis pani tedagi muutma oma arvamust sellest kohast. Paar klõpsukest ka jah, ma olen proovinud rohkem oma kaamerat kasutada, kui kehva kvaliteediga telefoni kaamerat.





Preemiaks hiljem veel apple crumble, millele ei suuda ma kunagi ei öelda. Hunniku all peidus on ka kuskil öunad..



Samuti vedasin ma teisel päeval farmilaadsesse loomaaeda(??). Palju farmiloomi. Kuna sissepääs oli £3 per kärss, siis miks mitte (tavalised loomaaiad siin on £20/inimene). Haarasime kaasa ka graanulitepakikesed, et lemmikuid toita. Ainuüksi esimestest kitsekestest sattusime vaimustusse.. Kitsed, alpakad, sadat tõugu kanu, jänesed, lambad, eeslid.. You name it.




Dylan the Donkey



 Nagu kuulsustega ikka, saime meiegi vaid Beyonce't kaugelt imetleda.. 


Üks lambapere lihtsalt röövis mu südame! No kuidas nad saavad NII armsate nägudega olla? Nii pehmed, nii sõbralikud, nii siirate silmadega ja nii armsate ninadega. Ma hakkan juba kahtlema oma soovis saada jänes lemmikloomaks.. Ma parem võtaks lambakesed. Ma isegi ei kavatse vabandada, et mul on nii palju pilte ainuüksi just neist lambukestest. Arvake kellel oli kodus külmkapis lambalihalõigud ootamas et õhtusöögiks teha? Arvake kes pole neid siia maani, kolm päeva hiljem, isegi mitte puudutanud?


Excuse mu kahtlast lõustakat..


Lambapätakad



Stalker paremas nurgas..



That moment kui "lambakari" saab uue tähenduse.


Adamil on paraku sada allergiat ja loomakarvad kuuluvad ka sinna. Osadega on ta väga ok, aga see mis farmist tulles juhtus, sweet mother of God. Turtsus ja tilkus nii mis hirmus. Kuigi talle väga meeldis paar tunnikest loomadega olla, oli tulemus kergelt kohutav missest et ta alati võtab umbestäpselt tuhat tabletti kui teab, et kohtub loomadega. Aga kokkuvõtteks oli meil väga tore.
Imearmas koht!







Hiljem sundisin teda endaga kaasa tulema Sportsdirecti (loe:mina autoga ei sõida) et hankida mulle uued jooksutossud, mis ma Eestist unustasin kaasa võtta. Mis mul ikka paremat teha on peale vegeteerimise, kui ma võiks jooksmas vähemalt käia? Kuigi sport polegi tegelt väga unarusse jäänud, arvestades seda, et ükspäev ei julgenud ma bussiga sõita sest süsteem oli keeruline ja otsustasin jalutada selle asemel kesklinna.. Edasi-tagasi ainuüksi tee kodust tsentraali oli 11km + jalutamine kaubanduskeskuses ja mereääres ja shopingutänaval.. Ups. 

Ühesõnaga olen ma teda terroriseerinud jooksmas käimisega viimased kaks hommikut. Alustasime vaikselt aga jah.. Jalalihased on no nii valusad, et eile Adami vanemate juurest tulles oigasin iga trepiastme juures. Eelmine öö krambitasid ka nii mis hirmus. Kuid tõsi, mu viimane jooksmine jäigi vist eelmise aasta septembrisse. Shame on me. 
Käelihhhhhi sai kasvatatud siiski ühelpäeval, kui kohtusime Adami semu Rich'iga, et mängida pinksi ja piljardit. Olgugi et ma imesin lurinal mõlemas mängus, tegid poisid mulle allahindlust ja ei nokkinud, kuigi õhtul tuli küsimusele 'what do you think about her?' vastus 'she is hot. But terrible at table tennis". Nojah, nii palju siis sellest.. :D 
Richiga oli kunagi see nali, et 'kohtusin' ka temaga tolles neti deidisaidil, millest te kuulnud olete.. Saatuse iroonia missugune.

Kinos oleme käinud, Jurassic ja Minionsid on nähtud miks ei võinud eeslased jätta minionsid minionsideks vaid tõlkisid käsilasteks??? Kõlab nagu so last century, vaat et oleks justkui Tammsaare teosega tegemist... . Jurassicut ma soovitaks vaid 3D'na ja effektide pärast, sest mind hakkasid kohutavalt häirima filmivead. Ja ma lihtsalt leidsin ja leidsin neid vigu.. Muidu võimas. 
Minionsid olid aga keskmised, Despicable Me on kümme korda etem siiski. Kuigi naljakas oli märgata asju, mida Adam ei märkanud. No inglaste värk. Ühesõnaga minionsid(käsilased, uuurrggghhh) tulevad Londonisse. Ja seal tagataustal käib pesuehtne inglaste 'mõnitamine'. Adam ei pannud tähelegi ehk pooli asju aga kuna mina kui eestlane, taipasin ma siia kolides üsna pea inglaste omapäraseid omadusi.. No näiteks kui tuua filmi põhjal näide, siis kui ümberringi käis jõhker "sõda" siis ikka oli seal inimesi, kes leidsid aega tassike teed juua või crumpet'eid süüa. Või tagataustal ilutses 'Keep calm and carry on" esemeke. 
UK kinode juures on minu jaoks veider ka see, et sa pead omale ise 3D prillid ostma (£1) ja iga järgmine kord kinno minnes võtad need kaasa. Hügieenimõttes on see suurepärane idee aga teisest küljest sa pead planeerima iga kinnominemise ette et taipaksid kodust okulaarid kaasa haarata või ostad iga kord uue paari ja lõpetad kodus 3D-prillide muuseumina. 

Aga jah.. Eile käisime Adami vanemate juures grillimas, kus toitu taaskord piiritult ja huumorit nii et tapab. Ühel hetkel tuli Adami ema mulle oma riidest poekotti näitama lisades, et ta teadis et ta on MINU käekotimustrit kuskil näinud. Voila! Meil on samasuguse mustriga kotid! See on veel veidram kokkusattumus, et Paperchase, pood kust ma/me kotid ostsime, oli selle linnumustriga tooted piiratud koguses ja ühe hooaja värk ning seegi põhimõtteliselt kolm aastat tagasi! 
Matthew, 13-aastane vend, tunneb alati hullult huvi mu vastu. Rääkis mulle oma eksamitest (jep, 13 ja sada eksamit) ja küsis ka minu eksamite kohta. Hiljem köögis istudes ja Adami emaga chattides ilmus ka Matty kohale oma joonistusplokkidega, et mulle oma teoseid näidata. Ütleme nii, et päris muljetavaldavad pildid aga veelgi armsam, et ta niimoodi minu juurde tuli. Siis veel tõi oma pooliku kootud salli mulle näidata mille ta loodetavasti jõuludeks valmis saab.. 
Kuna selles peres tögatakse üksteist umbes sada korda sekundis, siis Matty tögamisel, kes on ainus punapea peres, teatas Matty et tema 'rassi' kiusajatel on teine nimi- Gingerists. Minu arust geniaalne! 

Samuti avastasin ma enda jaoks banofee-koogi. Banaani-karamelli koogi. Kus kivi all ma elanud olen?? Lihtsalt imeline! Adami ema ma selle koogiga ületada ilmselt ei suuda aga siin pole mingit küsimustki, et ühel ilusal päeval tuleb mu koogivormist see välja, et võluda järgmisi inimesi. Madness. 

Üks segane kirjutis tuli vist. Natuke siit, natuke sealt.. Aga poolleeee huuullluuu. Yolo. 
Kui yolotamiseks juba läks, siis lõpetan kirjutise veel randoomsema pildiga. Meil nimelt oli üks õhtu poodi jalutades võistlus, kes saab "cats meeting"-ule lähemale ilma et kiisud ära jookseks. Kolm argliku kassikest.. Ei aidanud mu eestlaslik kssksss (inglased naeravad eestlaste loomahäälte peale aga olgem ausad, need on päris veidrad tõesti..) ..




1 comment:

  1. Sa Haapsalus pole vist kinos käinud? :) Meil tuleb ju samuti 1 eurised prillid ise osta 3d tarbeks ;)

    ReplyDelete