Wednesday, June 22, 2016

Ei mina tea, kuhu mu järjepidevus kadunud on blogi kirjutamisel, aga noh.. Parem Hilja kui Silja eksole.

Aasta alguses oli mul mega mott igast taimekesi ja asjakesi kasvatada, ostsin ikka megalt seemneid ja totsikuid-potsikuid kokku, ehitasin lillekaste ja elasin üldse kuskil vikerkaare peal, unistades juba oma sellesuvisest aiast.. No ikka midagi sellist, mis trumpaks üle meie kohaliku Chalkwellsi pargi peenrad ja kõik naabrid ümberringi vaatavad meie aeda, et on ikka kenad inimesed meile siia kolinud kes tegelt ka midagi teeb, mitte ei viska oma vannitoa seinaplaate, laste pulgakommipabereid ja mähmeid aeda et siis uued aiaarmastajatest elanikud selliseid asju kaevates leida võiks.
Minu mõtteis mõlkus ikka ülikirev ja lõhnav aed, liblikad ja mesilased, ilus roheline värskelt niidetud muru ja suurimaks probleemiks oleks kastmine..

"Yeah right!!!!!" mõtlesid Reuben ja Pixel ning nii nad mu unistuse ära sõidki. Alles on vaid need taimed, mis on teisel pool maja ja ligipääs puudub ning .. teised taimed, mis neile niisama lihtsalt ei maitsenud. No näiteks on kaks liiliat alles, kolmanda niitsin ma ise maha.. Algaja trimmerdaja õnn eksole.  Natuke mingeid lambiseid pudinaid ja ongi kõik.





Nii.
Ehitasin ma kord endale euroalustest lillekasti eksole.. Istutasin sinna chillitaimed mis olid niiiiiii elujõulised, nii ilusad! Ja ülejäänud osasse panin mingid sibulad, et ajaks mingid juured alla. Irooniline on see, et praegu ma just hakkasin mõtlema, et krt mul OLID ju need sibulad aga ma istutasin need ümber kuhugi... kus need on ?! Täielik nulllllll!
Ja siis panin hunniku maitsetaimi sinna.. Kuid tihtipeale leidsin Pixli seal seest kaevamas ja Reubengi arvas, et piparmündi-melissivoodi on koht kus tuleb kõige parem uni.

Limuskid arvasid, et kui mina Eestis olin, siis oli ideaalne aeg need chillitaimed ära süüa. Ja nii mulle rootsud aind alles jäidki! Tõmbasin need sealt kastist siis juurtega välja, mida ma neist rootsudest siis üldse hoian?? Limuskid sõid needki ära! No lihtsalt tulid ja sõid!
Nüüd on see tühi ja muld seal sees sammaldub. Kellelgi puukasti on vaja?

Reubs käib ühes teises lillekastis ka magamas ja no ma ei tea. Samuti ma ei osanud etteaimata, kuidas meie naabrimehe puu lihtsalt kasvab meie aia peale ja kuidas teda see ei koti! Lihtsalt kohutav, sest meie aeda enam päikest ei paista. Ja selletõttu on minu üleskaevatud peenrake ka pimeduses.. Ja siis suri mu roosipõõsas ka põhimõtteliselt ära.

Näete seda roosikest paremal jah? Saadud küll £1-poest aga ikkagist! MINU VALGE ROOS mis pidi tegelt punane olema.. Miks see nii räsitud välja näeb? Sest need on viimased taimed mis ma jõudsin päästa enne, kui rebased-rotid kes elavad naabri kuuri all jõuaksid üles kaevata..


Näete jah? See kuur mis on paremal (pildi keskelt parema ääreni), selle äär oli mu taimekesi täis istutatud.. Isegi kaks auku paistavad veel alläärest, mis sai üles kaevatud neetud näriliste poolt!

Ja no et mul ikka topeltpiinlik oleks, siis vaadake seda džunglit, mida ma ei ole viitsind niita. Lihtsalt see aed näeb ülirott välja :D
Naabrimehe puu ka võtab võimust.. Pluss see üks suur oks mis suure tuulega MEIE aeda muidugi kukkus..
(Pildil on 1/3 meie aiast)




Pliiiis kas keegi tuleks teeks selle elamiskõlbulikuks? Lihtsalt üliniru näeb see välja. Mu motivatsioon kadus pärast seda, kui kõik taimed olid hävitatud (st 30 päevalilletaime, mingi põõsaline, chillipõõsad, mingid lillad puhmad mis pidid hästi palju ruumi aiast ära võtma ja värvi andma...). Samuti on päris mitmeid auke täita vaja, sest koertel on kaeveperiood..
Paaaaaluuuun?

Mul on selline tunne, et nüüd arvate, et mul ongi kaks lille aias ja üks maasikas. Ei ole. :D Mul KUSKIL potis on veel lavendlimeri, maja ees on mingid sinised jullad ja valged asjad ka ja mingi segapott kasvab ka kuid õisi veel pole..

Mul on megamark praegu olla tegelt sest see olukord on kohutav lihtsalt.
Peaks vist minema muru niitma.
Kas ma olen maininud, et meie muruniidukil pole rattaid ega midagi vaid see hõljub muru peal ja siis niidab seda?
#sellineaednikolengi

No comments:

Post a Comment