Tuesday, December 20, 2016

Viimasel ajal tulevad mulle pähe kõige imelikumad ideed. Ja neist saavad kinnisideed. Mul tulevad meelde asjad, mida ma eales igatseda ei oskaks ja no ei lähe peast ära!

No see, et ma täiega tahaks TORTI süüa, see on juba mitme kuu vanune stoori. Kuigi ma olen vahepeal ikka kooki söönud, siis ma ei ole saanud SELLIST kooki süüa, et saaks "söö torti!"-le linnukese ette teha.  No tahaks ikka korralikku torti!

Täiega tahaks veel verivorsti nahka. MIDAKURADIT ma küsin.. No teate et kui verivorst jahtub maha, siis see nahk läheb natuke kõvemaks ja .. oehhhhhhh. Külm verivorst..

Või jaamaputka/Lohu poe piklikud moosipirukad, milles oli kollane ebamäärane moos sees..

Ja kohupiim, jeerum.. KOHUPIIM! Soolakurk ja Keila Kooli kohupiimataskud ja soolaliha ja kuivatatud kala ja ahjuõunajogurt ja pelmeenid ja.. 


Ma isegi käin enne magama jäämist mõtteis SELVERIS SHOPPAMAS!!! :D :D :D  Lähen Keila Selverisse sisse ja panen mõtteis asju korvi.. Paar pakki Fazeri šokolaadi vasakult ja jänese kõrsikud ning leib paremalt ...
Ei, mul on kodus ka toitu (st homme hommikul saab olema, kui end teki alt välja vean..) ja ei ole vaja muretseda, et kuivan kokku. Annab ikka kuivada!  Aga no ma olen täiesti peast rase.


Ja nüüd tahaks nii väga vanu raamatuid lugeda. Korralik eeltöö on tehtud, et kust raamatupoest saan ma endale soetada I-SIK-LI-KUD
"Bullerby lapsed"
"Pipi Pikksuka"
"Jip ja Janneke"
"Lärmisepa tänava lapsed"
"Londiste" ei, Crisely, EI :D 
"Kristiina see keskmine"
"Kadri kasuema"

Mul lihtsalt on vaja  neid raamatuid! KOHE!


Muide.. Mul on see juba mingi.. 18 aastat vähemalt kripeldanud.. Kas keegi peale minu veel mäletab mingeid vanilje nätsukomme (nagu draakonikommid olid..) AGA seal sees oli selline vanilje kreem?? NÄTSUKOMMIS OLI KREEM SEES. Sinises paberis olid (vist olid roosad ka?!) Ühesõnaga, see maitse tuleb mul tänaseni meelde, kuigi ma ise võisin olla paras päntajalg alles..

No kulat see elu nii raske peab olema..


4 comments:

  1. Madis pidi ju jaanuaris külla tulema, las hüppab enne lendu selkust läbi 😀 Poola poest ei saa pelmeene?
    Ma ise tunnen kõige rohkem ust normaalsest hapukoorest, päris leivast ning nüüd jõulude aeg verivorstidest ja praekapsast.. mmm..drool.. Sõbrants sõitis jõuludeks eestisse ja reaalselt motlesime sellele, et ostaks talle ühe pagasiühiku, et ta saaks rohkem kodu maitset endaga kaasa tuua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha jep. Poola poest saab, aga need on hingehinnaga! Ma muidu ei tunnegi Eesti toidust puudust, aga no mingi hetk lööb mingi lambikas isu välja.. poola poest saab musta leiba (leedu oma, nagu Tallinna peenleib) ja seda pidavat tooma UKsse enamasti sügavkülmutatul kujul, nagu ka kohukesi. Nii rääkis mu kohalik poemüüja.

      Delete
  2. See Poola poeke, mida meie senini k8lastanud oleme, on 8pris pisike. Peenleiva sarnast leiba oleme paaril korral sealt ostnud k8ll, aga no ei ole seda v2rske leiva pehmust (+ esimesel korral oli vist ploomit8kikestega), aga no parem kui sai. Viimasel ajal Lidl'st pagariletis leiva moodi asja ostnud, 8llatavalt hea, aga 8hele 6igele mustale leivale j22b ikka alla. Kui ma n88d ei eksi, siis 29ndal toodi mulle kaks p2tsi Fazeri musta leiba ja alles on sellest t2naseks ainult pool viilu :D

    A pelmeenidega seoses, proovi ise teha, kui aega leidub. T6en2oliselt saavad veelgi maitsvamad kui poe omad ja no omamoodi v2ljakutse ka :)

    ReplyDelete
  3. Jaah, Fazeri musta leiba ei ületa miski. 😀 Lidlis oli vahepeal mingi poola section, kust sai keefiri, hapukoort jms asju.. Üllatav.

    Hahahaha nalja teed vōi? Ma ükskord siin tegin pelmeene ja need kukkusid välja kui lihapirukad 😀😀 sōime ja... öökisime. 😀😀 maitsel polnud midagi viga, aga palju pirukaid sa jōuad ōhtusöögiks süüa?!

    ReplyDelete