Sunday, December 4, 2016

See jõuluhullus on nii.. mõnus?

Esimene laar piparkoogitainast on tehtud (pool ära küpsetatud ja ära söödud). Pool kilo piparkooke juba läinud!! Mismõttes?
Mitmeid pudeleid glögi on alla kallatud, käisime isegi IKEAs, et ehk saab sealt natuke Eesti glögi moodi jooki (Rootsi ju!) aga kahest pudelist mis me ostsime, üks oli nagu kaneelimahl ja teine õunamahl. Piparkoogitainast isegi müüdi ka, aga eelmisel aastal tegin ise esimest korda, see aasta kehvem ei saa ju olla!



Egas midagi uut tegelt siit midagi teada polegi anda. Ei suuda oma vanale heale blogilainele saada, tee mida tahad. Kui eelmine aasta olid meil säästujõulud, sest olime värskelt kolinud ja list mida osta oli vaja ulatus uksest välja, siis see aasta ma lihtsalt ei näe vajadust kulutada. Võltskuuse viime Adami vanematele tagasi, sest see aasta tahavad nad kaks kuuske püsti panna, ärge küsige. Ja no siin puusani ulatuvad kuused algavad 25st naelast.. no nagu ei raatsi. Miks väike roots tuppa tuua ja maksta sellist hinda? Pinterest on mu parim sõbranna olnud viimased õhtud ja jeerum kui lahedaid ideid sealt leiab, kuigi jah, minu oskus jääb küsimärgiks iga pildi juures sest noh.. ma ju suutsin isegi haamriga endal sõrme lõigata.. 
Loll lugu on veel see, et .. ma olen kinnisideeks endale võtnud käbide leidmise. Kõige odavamad (st kulutu!!!) kaunistused saaks just käbidega teha ja no pinteresti toksi sisse vaid märksõna ja sealt tuleb rodu käbikaunistusi, mis on niiiiiii ilusad. Mis on point? MEIL EI OLE OKASMETSI SIIN!!!! Nagu, mitte ühtegi! Ja isegi ühtegi kuusepuud pole! Männist rääkimata! Ka mitte pargis! Tänaval! Kujutate ette jah? Mina, kes elasin 18 aastat nii, et männimets oli käbiga kiviga visata, otsin isegi eBayst, et las ma siis OSTAN käbisid! Aga 8 naela kilo käbide eest? Kas te teete nalja!? 

See nädal avastasime, et meist 1.9 miili kaugusel on megamets! Või noh, see on ikka park keset linna, aga see on megasuur! Golfiväljakud ja mets ja kõik.. Nii mõnus! Natuke liiga kaugel, kuhu jalutada (st sinna jõudes olen ma juba oma trenni ära teinud..) aga niiiiiiiiiiiii mõõnuuuus!!! 






Kuigi kohalikud metsad on tammikud või vahtrikud (??), siis neid ogalisi jõulutaimi on metsas murdu. Nüüd ma küll ei saa aru, miks ma oksakest koju ei toonud, aga noh, loll pea on ihu nuhtlus.


Homme lähen teen kiire poetiiru ja hakkan oma kuusepuud kodus kokku klopsima. Säästujõulud teevad loovaks ma ütlen! 

Ah, viimane kiire pilt ka veel. 
Inglased leiavad ikka jama mida inimestele pähe määrida. Mõte iseenesest armas, aga no milleks?? Põhjapõdratoit! Ehk siis kaerahelbed litritega.. Et põhjapõdrad ikka näeks, kus toit on ja nii kaua kui jõuluvana kuusepuu ees oma pirukast ampsu võtab, siis saavad põdrad ka mugida.. Umbes 50g litrilisanditega kaerahelveste hinnaks on £1 . Kilo kaerabelbeid maksab siin 65 penni.


No comments:

Post a Comment