Tuesday, January 31, 2017

Sain jõuludeks ühe tühjade lehtedega album-kaustiku, et scrapbooking'ut teha. Esilehele oli suurelt märgitud 2017 ja kuna ma tundsin, et jama oleks hakata nüüd järsku 2017 hakata midagi tegema, siis käisin ostsin samast kohast endale veel kaks kaustikut juurde, et teha 2016 pildikokkuvõte ka ja kui liiga igav, siis 2015 ka. Või jääb siis hoopis järgmisesse aastasse. 

Kuigi ma ei jaga meeletus koguses pilte, siis mu telefonide mälu on alati fotosid täis (ei ole korduvad fotod!), mul on seitse mälupulka fotosid täis ja paar mälukaarti ka. Pluss üks väline kõvaketas on eelmise arvuti kraami täis. 

Kuna ma olen kodune olnud, siis mõtlesin, et tellin fotod ära. Sorteerisin kolm ja pool päeva neid fotosid, kokku umbes 15 000 fotot. Ja neist leidsin, et 233 on printimiskõlbulikud (+ mul on mingid vahepeal ikka prinditud ka juba kodus..). Kuna ma midagi MacBookist midagi ei tea, siis jaurasin ja jaurasin, et laadida need fotod kõik netilehele üles, et saaks ära tellida. Aga tuli välja, et kui tõmban hiirega üle failide, et need aktiivseks teha, siis miskipärast "2015 aasta fotosid ei saa laadida". Sorteerisin isegi aastaarvudena eraldi kaustadesse, et siis üles laadida mitmest kaustast... 
Ja ma suutsin 2015 üldse ära kustutada!!!! Tutkit brat noh! 

Mis te arvate et ma oskan neid faile üles otsida enam või?? Otsisin oma arvutist PRÜGIKASTI, aga no kurat sedagi ei leia! :D Mismõttes ma olen prügikasti ära kaotanud oma arvutis? Mingi blondiinihetk vist.. 




Kümme minutit hiljem 

MA LEIDSIN PRÜGIKASTI ÜLES. :D 

A mis te arvate, et ma leidsin oma 53 kustutatud fotot ka üles või? Jaaaaaaa! 
A mis te arvate, kas ma kustutasin samal päeval ära üle 300 foto lisaks ja ma ei saa isegi ajalist filtrit peale panna a'la "viimati kustutatud fotod" et leiaks enda väljavalitud pildid üles? Seega ma pean ikka läbi lappama 400 fotot et teha uuesti valik ... 

Seda võiks ka mainida, et hea fotode printimise diil kehtib täna kella üheksani vaid... 2h 15 mins.. 


No comments:

Post a Comment