Saturday, May 14, 2016

Ma tõepoolest igatsen töötamist lastega, ükskõik kui imelikult see ka ei kõlaks. Kuja praeguses töökohas on minu põhiklientideks siiski lapsed (oma ema/isaga muidugi!) siis eks me ikka aretame vestlust stiilis, et mis su lemmik jäätis on või mis sa täna tegid või kust riigist sa pärit oled. 

Kord tegin endale sellise lõdva kalasaba. Sisse tulid kaks ema oma tütardega ning kuulsin, kui üks sosistas teisele "Ma ei teadnudki, et Elsa siin töötab!". Rõhk oli sellel, et Elsal on töö ja ta ei istugi oma lossis.

Kord tuli sisse pisike tüdruk oma isaga ja noh, näha oli et isa ei tea lapse riietamisest midagi. Laps oli oma huuled erkroosaks võõbanud ja noh, väga naljakas nägi välja. Ütlesin siis tüdrukule et see on väga ilus huulepulga värv. Laps mõtles natuke ja hiljem teatas, et ta arvab, et mulle sobiks ka see. Lapse aju töötab ikka teist radapidi kui täiskasvanud..

Ükspäev tuli sisse mees kahe lapsega. Lapsed nii armsad ja noh, ikka rääkisime veidi juttu. Ja siis selline 4-5 aastane tüdruk teatas: "Do you know my daddy is single?" ("Kas sa tead et minu issi on vallaline?"). Nojah siis. Mis ma ikka oskan öelda? Mees vaid muheles piinlikkusest ja vaatas mind sellise pilguga, et 'palun ära saa sellest valesti aru'. 

Eile..
Oeh. Ma ei tea mis mu peas juhtus. Mulle öeldi, et ma pean oma söömisharjumusi vaatama sest ma lähen paksuks, mis mind hingepõhjani solvas kuna üks kord kahe nädala jooksul otsustasin tööl süüa friikaid. Isegi kala ei võtnud (fish'n'chips) mis on taignasse kastetud ja õlis praetud.. Igapäevaselt söön ma tööl lõunaks kas kodust kaasa võetud eelmise õhtusöögi jääke, pastat või kanavõikut. Ja nüüd ükskord nii.. Oeh. Ühesõnaga see tõmbas mu tuju alla, sest tööl olen ma töötajatest kõige rohkem vormis, ükski asi riidekapis väikseks pole jäänud ja midagi ei lotenda ka mu kehal. Ja no inimene kes seda ütles, omab suuuuurt kõhtu ja kiirtoit on tema menüüs igapäevaselt..
Kell sai kaheksa, pool üheksa õhtul. Tegin paberitööd kui sisse tuli isa oma tütrega, mõlemad pidżaamades. Mõlemad nii rõõmsad ja suhtusid minusse nagu ma oleks nende ammune tuttav. Ja no pealegi, kui tihti sa näed mehi pidžaamapükse kandmas?? Mingi selline sõbralik side oli meil kohe algusest peale..
 Andsin neile maitsta erinevaid jäätiseid et nad selle leiaks, mida nad soovivad. Mees küsis veel, et mis minu lemmik jäätis on ja kas ma pean kõigile andma jäätiseid maitsta (ei, see on tunde küsimus: kui inimene tundub tore, siis tuled vastu ja annad maitsta..) Tüdruk sattus nii õhinasse ja rääkis sellest, kuidas ta sugulane (cousin- onu/tädi tütar/poeg) küsis talt et kas ta läheb voodisse aga tegelikult tulid nad jäätist sööma, hihi. Mees nii muuseas küsis kui neile raha vahetasin, et kui vana ma olen. Sellist asja ei küsi keegi mult siin, pigem et kust ma pärit olen. Nojah, 23, miks sa küsid? Tüdruk teatas kilkega, et 'Issi sa oled ka ju 23!!' kui eks mina kui ka mees muhelesime, sest noh, ta ei näinud 23 välja! "Daddy is 32.." sai tüdruk endale vastuse. 
Nad tänasid mind ja tüdruk istus veel letil veidi et jäätisest ampsu võtta. Et piinlikku vaikust peletada, ütlesin et tal on väga ilus Aristokassidega pidžaama ja ta on ise väga ilus pisike tüdruk (haha, see kõlab eesti keeles nii imelikult aga siin on see nii normaalne ja keegi ei mõtle, et wtf..). Mees vastas, et jah, tüdruk on tema eluarmastus, haaras ta leti pealt sülle, tänasid mind, astusid paar sammu eemale ning hakkasid sosistama. 
Ma jõudsin oma paberisse süveneda kui mees teatas ukse pealt, et "By the way, we both think you are very very pretty." . 
Jah, eks ma praegugi mõtlen, et see kõik kõlab nagu mingi lääge flirt aga.. See on terve nädala kõige ilusam asi mis mulle öeldud on. Mitte et Adam ei teeks seda, aga see, et puhta võõras niimoodi.. Ja just tunnike päras seda, kui juhtpersonal, kes vaat et liigagi tihti tungib teiste töötajate isiklikku ruumi, teatab, et ou, sa oled paks. (PS! Minu 23 aasta jooksul pole mul kunagi olnud kehakaaluga probleemi ja keegi pole varem midagi öelnud. Või noh, probleem on olnud, aga see on vist olnud vaid mul endal, enda kompleksid millest teised ei teagi ehk..) 
Aga tõesti, 12h hiljem sellele tagasi mõeldes paneb see mind ikka veel naeratama. Lihtsalt ajastus oli niivõrd õige. Totaalselt made my day noh! 

No comments:

Post a Comment