Saturday, May 7, 2016

Lood on sellised, et aprillikuu jäi minu elus vahele. Ei mina tea, kuhu see aeg läks, sest üks hetk kiikasin Facebooki ja sealt hüppasid kõik "Dear May, be kind to me" stiilis pildid ette. 

Nali naljaks või nii, aga ma tõesti ei tea, kuhu aeg on lännu. Ikka ja jälle mõtlen, et mis vigastus mul on, et ma üldse siia kribima ei satu. Samas, viga ongi selles, et mul pole arvutit mingi paar kuud juba.. Või noh, ilmselt sellest ajast, kui ma postitanud pole... Ja no teada värk, et iPad ikka nii palju ei võimalda kui vana hea läppar. 

Ja taaskord tulen sama jutuga: nii raske on reele saada. Rääkida oleks justkui sajast asjast aga no need nii vanad asjad, et mida ma ikka jauran. Samas tahaksin ära märkida pisikese jumbu saabumise meie majapidamisse. Seega, kes ei ole kuulnud veel, siis meie segasummasuvilasse maandus ühel hommikul pisike beebi. 
Koerabeebi. 
Jack Russelli ja spanjeli krants.


Jaurasime mis jaurasime, aga kuna arstivisiit oli mõnekümne minuti kaugusel, siis pidi sellele beebile nime panema. Käigupealt tuli nimi Ruuben ja noh, inglased nagu inglased ikka, kirjutas arst tema passi Reuben, ikka inglise päraselt, kuigi kodus on ta ikka Rupski või Ruubik, Broob (tähendab see midagi?? Google andis 'boob+bruise=broob' seega sorts Broob et ma sind tissisinikaks kutsund olen...) . 



Pixel võttis ta kiirelt omaks ja nüüd jauravad kahekesi koos, söövad mu päevalille taimi (26st on alles heal juhul 5, närilised kurat) ja noh, lammutavad maja siin laiali. Ei, tegelt... Kõik on korras. Väljaarvatud mu ühed tennised, mis 'ei ole korras'. 

Proovin homme ehk pildid siia tahvlisse saada ja jagan teiegagi seda numminaatorit. 

*

Otsustasin, et jätan minevikujutud seljataha ja jätkan blogi nüüd alates praegusest hetkest. Mitte et midagi oleks nii nirusti lännu, et varjata oleks. Aga no kui ma räägin vanadest asjadest, siis vapsee ei tea, millal ma juttudega olevikku jõuan. Seega jah, proovin taas bloggeriga sõbraks saada ja ikka tihedamini siia kiigata kui korra kuus (kui sedagi...). Et siis lühemalt aga tihedamini. 

Samuti olen avatud küsimustele, olgu need siis anonüümikutelt või mitte. 

Aga olks, tited magavad siin ja minagi alustan hommikul tööd lörtsijooke kokku keevitades (ma just eile hommikul segasin 60 liitrit slushie ehk 'jääjoogi' ehk triinukeeli lörtsijoogi segusid kokku.. Ja seda saan teha iga nädal ikka paar korda. Woop!)
Muide, kes tahab üldse mullinätsumaitselist jooki? Või jäätist? 
Siit idee tuleviku-minale: analüüsi inglaste jäätiste eelistusi. #randomvõinii

No comments:

Post a Comment