Monday, December 28, 2015

Proovin kuidagi mingile järjele saada..

Kas keegi palun oskaks öelda, kuidas saab mugavalt fotosid üleslaadida ja neid kopeerida hiljem arvutisse? Dropbox lihtsalt ei tee minuga koostööd ja kuidagi niru hakata tegema teist emaili, et saaks sinna teise kasutaja teha lootes, et ÄKKI midagi on teisiti ..

Aga siin on random selektsioon fotodest, mis on minu arvates näitamist väärt.. Või noh, olgem ausad, mitte kedagi ilmselt ei koti, aga mul on tunne, et igal pildil on mingi kiiks, mida tahaks jagada. :D

Käisime B&Q's (noh, Bauhof või nii), et otsida meie aiaaugu jaoks mingi lahendus, et Pixel ei saaks oma kutsikaajuga ära joosta ja siis ei oska tagasi tulla. Käisime tiiru ära, kui ma ikka lunisin Adamilt ta telefoni, et las ma teen ühe pildi. Ma lihtsalt pole kunagi nii laheda "rattaga" aiakäru näinud! :D Palun öelge, et te ka pole, muidu ma tunnen end totakana.. Või noh, tegelt ma peakski tundma end nii, sest .. kes kurat läheb nii elevile AIAKÄRU nähes?



Ma tahaks väga öelda, et "vanad head ajad", kui me põrandal magasime.. Samas mitte miski ei tõmba sinna põrandale üldse tagasi. Noh ja eks Pixel teab ka, kui hea on voodis magada. 
PS! Pixel ronib ise teki alla, ju siis tal ka külm ikka. 


Kuna Adami töökaaslane kutsub teda printsessiks (ärge küsige, mul pole õrna aimugi), siis ühel päeval ilmus ta tööle vikerkaarevärvides tutuga. Noh ja kuna see seal vedeles, siis mõtlesime naljapildi teha, mis tegelt kukkus üsna muhe välja.. 



Pixli uus nö challenge on vedada aiaukse juurest kõik mu jalanõud tuppa laiali. Üks hetk ilmus ta elutuppa mu plätuga.. 



.. ja järgmisel päeval oli 2,5 paari toodud (st viis korda käis ta edasi-tagasi toomas..) . Eks ta oleks veelgi käinud, kuid sain jaole.. 


Ma ei ole kunagi väga lugenud artikleid sellest, kuidas teha oma koera elu paremaks. Eks kõik teavad neid fotosid tekstiga "Koer sinu elus on üks peatükk. Sina oled tema jaoks aga terve raamat.". Lugedes, et koerte kuivtoidus on nii palju selliseid asju, mida ise ei sööks, no näiteks kananokad ja varbad ning lambasilmad, siis eks pani mõtlema küll. Mis siis koera seedimissüsteemis ja kehas üldiselt nii teistmoodi on, et me peaks neile sellist paska sisse söötma? No ja muidugi see, et kas tõesti peaks koer sööma aastaid ja aastaid konserve? Ise ka nagu ei tahaks. Konservi valik on umbes viie maitse vahel..
Eks ma siis googeldasin ja mõtlesin, et kuna Pix on nii tilluke, siis miks ma ei võiks tsipa rohkem süüa teha kodus (VÕI ise vähem süüa- dieedinipp!!), et tema ka saaks. Ja voila! Tuleb välja, et on pikad listid, mis koerale on kasulik inimese toidulaualt.
Noh, eks nüüd ma olengi katsetanud, et mis talle eriti peale läheb ja mida ta ei söö.
Kokkuvõtvalt võin öelda, et ainus asi mida ta oma elu jooksul isegi mitte keelega limpsanud pole, on hapukurk McDonaldsi burgeri vahelt. :D Muidu on kõik läinud libedalt alla! Olen andnud talle spinatit (mis on nii odav siin!), kana, kala, riisi, putru, aurutatud juurvilju.. Kõige suurtemateks lemmikuteks on keedumuna (eriti munakollane) ja röstsai. Viimasega on naljakas see, et kui muidu ma ei leida teda kodu pealt üles, siis võid röstsaiale "kraapides" jookseb ta kohale. Koer teab, mis hääl see on!
Eile oli pidupäev ja ta sai MUNA-SAIA hommikusöögiks (pange tähele, ta on jätnud oma koeratoidu isegi kõrvale. :D Selline printsessa)
Enne kui mõni koerakaitsja mulle kõrri kargab: ei, see pole valge nisusai, ei, see või (ja selle kogus) ei ole talle kahjulik, ei, ta ei söönud seda kõike korraga ära. Ta tundis end pärast söömist väga hästi, paarutas aias ringi nagu pooletoobine ning oli samasugune kutsikas nagu ta meil enne oli, seedimine korras. Kusjuures kuuldavasti võiks koerale iga päev ühe muna sisse sööta.



Kuladi lebane. 


Peale jalanõude tuppa vedamise, meeldib talle ka mu aiakinnastega õues ringi joosta.. Ei mina tea, miks see NII lõbus on, aga eile oli jupp tegemist, et kinnas kätte saada.. Eelistatavalt tervena siis. 


Mul on tunne, et kuskil ma juba meie stalkeri pilti jagasin..  Aga jah, nii ta istus akna all ja stalkis möödakäijaid. Ja koeri. Ja postiljone. Nüüdseks on diivanit liigutatud ja ta ei saagi enam FBI jaoks töötada. :( 



Gigajänest stalkimas.. 


Pixel norskab. 


Jah, mul on kergelt piinlik, et mu elu keerleb nii palju Pixli ümber. Samas ta on mu ainus sõbranna siin igapäevaselt. Ja olgem ausad, ta on nii muhe! Mul on siiralt hea meel, et me ei ristinud oma chihuahua-segust kutsikat mingiks Donnabella Delight Sweet Baby'ks või Cavalli Chanel Bethirose-Swarovski . Ta on lihtsalt selline koer, kellel on sarved ja saba! Jah, me panime talle jõulukostüümi selga, jah me teeme nalja ta üle, aga tema käitumine on lihtsalt üleprahi. Kui ta oleks inimene, ta oleks hipster-koomik.

Meie PotsuDeNotsu. 


No comments:

Post a Comment